Roses Sims 3 Blogg

Alla inlägg den 12 juli 2012

Av Rosanna - 12 juli 2012 19:39

Jag kommer med en ny historia - Mitt Val!

Den handlar om 22-åriga Shirley Hayz som är privatdetektig och bor i Sunset Valley. Ni kommer att känna igen de flesta karaktärerna från staden om ni ofta spelar där! Några vi träffar på är Jared Frio som spelar en stor roll som Shirleys bästa vän sedan blöjorna, och hennes andra kompis Bebe Hart, som ni också sett ellerhur, som hon känt sedan High School. ´Det dyker upp en och annan karaktär också ;) Hope ya like it!

 

Här är jag just nu, för en (tycker jag) helt löjlig konversatinon med stadens mest eftertraktade kille. Jag är också helt störtförälskad i honom, men min bästis Bebe tycker jag är töntig. "Han vill bara ha uppmärkssamhet och vara poppis. Tänk sen om du blir kär i honom? Det kan leda till katastrof, speciellt om han börjar gilla dig med!" Hade hon sagt. "BLIR kär i honom? Kom igen, jag har gillat honom ända sedan High, det vet ju du!" Jag var inte den mest populära där i High School, men jag blev ändå kär i de som... alla andra blev kär i. "Shir, du VILL vara kär i honom. Det är din vilja som får dig att tro det, din inre 'onda' röst. Han är trubbel, Shir. Håll dig borta från honom."


"Du, jag ville fråga dig en sak." Jag vaknade från min dagdröm och återgick till den helfårniga pratstunden.

 

"Ledsen, men du måste gå nu, det kommer ta en evighet att städa upp här." Jag var tvungen att få iväg honom, jag behövde tänka. Tänk om Bebe har rätt?

 

När gästerna gått sätter jag mig i uterummet och tar en bit pizza. Den hade inte hunnit bli kall än, så jag behövde inte mikrovärma den. Någonting hindrade mig från att tänka, det var som en mur som behövde krossas... jag var tvungen att göra något.  Jag bestämde mig för att ta en joggingtur.


Vad kommer Shirley fram till? Se i nästa del! Ledsen att det blir så kort men min computertime (BLÄÄÄÄ JAG HATAR COMPUTERTIME D:) är snart slut. Vi ses! Glöm inte att säga vad ni tycker! :D:D:D

Häjj :3


Hej Simmare!
Tack för att du kikar in! Här på bloggen kan du hitta allt du behöver veta om The Sims 3. Hittar du inte det du söker kan du lämna de i "Ställ Mig En Fråga" eller söka i Sökfältet.

Rosanna

Ställ Din Fråga Här!

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilket är det sämsta prylpaketet tycker DU?
 Utomhuslyx
 Stadsliv
 Sovrum Och Badrum
 Lyx Och Design
 Diesel
 Katy Perry Sötsaker
 Gasen I Botten

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Aren't you swedish? Press here to translate!

Black Heart

Ovido - Quiz & Flashcards