Roses Sims 3 Blogg

Alla inlägg den 1 juli 2012

Av Rosanna - 1 juli 2012 13:13

Som många av er säkert redan vet har EA släppt en ny värld i Store, Lucky Palms! (Erhm. Jag laddar INTE ner den olagligt just nu, nejhejhej.)

När jag börjat spela där kan jag visa er bilder, men nu får ni nöja er med de från thesims3.com!

Jag visa bara några få bilder, för det är så många. Resteb finns här: http://se.store.thesims3.com/luckypalms.html?categoryId=12642

 

Så ser nedladdningsidan ut. Man kan köpa både Deluxe och Standard. Skillanden är delvis (och självklart) priset, men också att man får mer premiuminnehåll! I Deluxe får man:

 

 

 

I Standard följer bara Önskebrunnen med, men det är inte så illa det heller.

OCH NU! Till den andra bilderna:


                           

Nu ska jag spela i staden, jag gör ett nytt inlägg snart och berättar vad jag tycker! Jag tror att den är superbra!

Vill du också ladda ner?

Varsågod! http://www.mediafire.com/?rf7ku7ckdlxb4d2


Vi ses!


Häjj :3


Hej Simmare!
Tack för att du kikar in! Här på bloggen kan du hitta allt du behöver veta om The Sims 3. Hittar du inte det du söker kan du lämna de i "Ställ Mig En Fråga" eller söka i Sökfältet.

Rosanna

Ställ Din Fråga Här!

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilket är det sämsta prylpaketet tycker DU?
 Utomhuslyx
 Stadsliv
 Sovrum Och Badrum
 Lyx Och Design
 Diesel
 Katy Perry Sötsaker
 Gasen I Botten

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Aren't you swedish? Press here to translate!

Black Heart

Ovido - Quiz & Flashcards