Roses Sims 3 Blogg

Alla inlägg den 8 juli 2012

Av Rosanna - 8 juli 2012 10:25

Okej, mitt bildgalleri är typ proppfullt här på bloggen men jag vill blogga och just nu har jag inte bilderna till det jag borde! Men så länge får ni en kortkort konversation mellan en gravid tjej och hennes man. Heh,


                       

”Älskling, vad tror du att det blir för kön? Jag måste veta vilken färg jag ska köpa!”

”Lilla gumman, jag kan inte avgöra det, och ärligt talat har jag ingen aning. Själv hoppas jag på en pojke.”

 

”Jomen tänk såhär, en flicka är mognar fortare och de är oftast intelligentare än pojkar.”

 


”Ja, intelligentare och GRINIGARE.”

”Äsch, det beror på hur man uppfostrar dem!”

 

”Men tänk om jag uppfostrar henne fel?”

”Du, jag är ju här så inget kan gå fel. Dessutom kan en pojke bli mogen om man bara uppfostrar honom rätt.”


”Just det! En flicka tittar inte på våldsamma saker som Ninja Turtles, hon håller sig till Charlie The Unicorn!”

”Älskling, en flicka har svårare att bli av med fantasin. Enhörningar finns ju inte!”

”Och det gör ninjasköldpaddor…?”

”Sköldpaddor finns det!”


”Ja… men pojkar ÄR svårare att hantera för mig.”

”Flickor är svårare att hantera för mig.”


”Men jaså? Hur fick du då mig i famnen?”

”Ehehe… heh…”


”Är vi ens redo?”

”Börja inte med sånt skitsnack honey, vi ör långt ifrån redo! Men någonstans måste vi börja, vi vill inte att familjen Wenderson tar slut här!”


”Vet du vad? Du har rätt. Vi klarar det.”

”Sa ju det!”

Häjj :3


Hej Simmare!
Tack för att du kikar in! Här på bloggen kan du hitta allt du behöver veta om The Sims 3. Hittar du inte det du söker kan du lämna de i "Ställ Mig En Fråga" eller söka i Sökfältet.

Rosanna

Ställ Din Fråga Här!

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilket är det sämsta prylpaketet tycker DU?
 Utomhuslyx
 Stadsliv
 Sovrum Och Badrum
 Lyx Och Design
 Diesel
 Katy Perry Sötsaker
 Gasen I Botten

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Aren't you swedish? Press here to translate!

Black Heart

Ovido - Quiz & Flashcards