Roses Sims 3 Blogg

Alla inlägg under juli 2012

Av Rosanna - 31 juli 2012 13:33

Jag vet att folk tycker dessa inlägg är tråkiga men jag ville bara förklara varför jag inte kunnat uppdatera. Mitt internet var kasst, men det är fixat nu så jag ska försöka blogga oftare xD Här 'är en random bild från en fil  jag gör bara för att det inte ska bli helt urtrist ;)

 

Just den här kommer inte att vara med men what evaaaaaaaaaaaaaah lägger upp den på Youtube när den är klar!

Av Rosanna - 29 juli 2012 12:56

Först vill jag bara förklara varför jag inte uppdaterat, för det har varit något fel på vårat internet och det fixades inte föränn idag.


Sen vill jag ge er en nyhet!

Jag har lagt till en ny kategori sm heter Uppdateringar. Där kommer jag varje vecka att uppdatera om vad som är nytt, rea på store... osv. Just nu är det iallafall DET HÄR:


The Sims 3 - Seasons is coming in November? Omg!

På flera sidor har det viskats om att Väder/Årstider kommer i November! Då släpps ju också Övernaturligt här i Sverige, men jag tror att de avslöjar det då, Liksom, bekräftar. Kolla in forumet!


(ledsen, måste dra, gör ett till inlägg senare!)

Av Rosanna - 23 juli 2012 10:36

Här är mitt bidrag till fototävlingen:

       

De står i den ordningen jag gillade bäst, den längst upp är bidraget.

Av Rosanna - 22 juli 2012 18:28

   "Stiles tycker att Stella är Extremt Oemotståndlig"


Vad leder detta till nu då?

 

Fortfarande ingen aning? Detta är en frikkin guide om graviditet, BEEYOTCH!


För att få din sim gravdi måste han/hon välja interaktionen "Försök Skaffa Barn". För att du ska kunna det måste det finnas en (om du har drömjobb och leva livet) säng, dusch, eller trädkoja på tomten, Det behövs egentligen bara en säng, men då måste den andra simmen tycka att din sim är "Extremt Oemotståndlig" Som jag skrev om Stella och Stiles ovan.


För att vara säker på att din blivit gravid kan du sätta på ljudet och lyssna efter en liten melodi, en liten barnlig melodi. Dagen efter ska simmen alltså göra såhär (det gör hon automatiskt!)

     

"Firetruck you STILES!"


Simmen mår illa och kräks runt två gånger innan hon inser graviditeten (Mläack, var nära att skriva gravitaion :/).

 

PREGGO!!!!!!!


Vill du bestämma könet? (funkar 80% av alla gånger)


Kille: Din sim måste äta 5 Vitlökar (brukar ta 15 för att va säker xD)

Tjej; Samma sak, fast med vattenmelon.

Jag är så töntig och vill alltid ha en tjej xD (thatswhatshesaid)


Men aja, skicka simmen på spa eller ge henne massage när hon har ryggont, låt henne ta tupplurer ofta i soffan och låt henne läsa en graviditetsbok :) Lycka till!

Av Rosanna - 21 juli 2012 15:21

Här är ett meddelande från en av iSims ledare Lime:


"Din chans att medverka i Sveriges största sims-fansajt!


iSims Sverige är den första svenska The Sims-fansajten, och en del av nätverket iSims Network. Vi erbjuder nyaste nytt inom alla grenar av The Sims, SimCity och eventuella andra Maxis-spel, genom ett fräscht utseende och eftersom vårt nätverk delvis arbetar ihop med Electronic Arts.


Till vårt informativa nätverk hör för tillfället Finland, Norge, Tyskland, Polen, Ryssland, USA, Storbritannien, Tjeckien, Kroatien, Spanien med flera. Vi växer ständigt!


Vi söker redaktörer till iSims Sverige!


Du ska...

  • Prata och skriva god svenska.
  • Vara samarbetsvillig.
  • Vara beredd på att samla in och publicera nyheter, ibland mer, ibland mindre.

Tag kontakt per e-post till se@isims.biz .


Jag ger tilläggsinformation vid förfrågningar!"



Av Rosanna - 20 juli 2012 10:01

Jag har alla expansionpaket som kommit ut förutom Destination Världen, och inget prylpaket förutom Utomhuslyx av dom är...


 

Kvällsnöjen!

Det känns om att EA har arbetat väldigt mycket med det, och att de fått med en hel del. Det bästa med det är nog vampyrerna, jag ska göra ett inlägg om dem.... när min dator är fixad. Expansionen får 9/10 Plumbobs, eftersom de kunde lagt till mer folk på klubben.

Och det SÄMSTA expansionpaketet är...

 

I Rampljuset!

Många kanske inte håller med, men om jag måste välja gillar jag de andra bättre. Nästan ALLT i detta paket skulle kommit med Kvällsnöjen eller drömjobb, men tydligen var EA för lata för att lägga till det. 4/10 Plumbobs.


Av Rosanna - 16 juli 2012 10:21

 

Jag bytte om för att sitta uppe och jobba en stund men ångrade mig när jag plötsligt inte orkade resa mig ur sängen. Jag låg kvar och somnade efter en halvtimme. Det var en dröm lös natt, och jag sov till långt in på dagen.

 

Jag måste erkänna att jag kände mig rätt uppigad, trots all kalabalik igår. Jag behövde lätta på trycket... och då menar jag inte gå på toa. Jag behöver prata med någon...

 

Jag tog upp telefonen och ringde upp Bebe. Bebe, min bästis. Henne kunde jag prata med om allt... och jag menar ALLT.

 

"Hallå?" Sa en bekant röst.

"Hej Bebe, det är jag, Shir."

"Whatzup Shiiir?"

"Jag... eh... har du tid att komma över en stund? Vi måste prata."

"Tyvärr, jag är på väg ut. Kan du ta det på telefon?" Jag stönade. Bebe är alltid på väg ut... eller ute.

"Eh..."

(Jag får fortsätta utan bilder, det är nåt fel på uppladdningarna.)

"Har du hört från Jared på sistånde?"

"Yeah, jag var just på väg dit. Han har inte hört av sig på länge och svarar inte när jag ringer."

Va? Jag trodde han var arg på mig....

"Men vad har du gjort honom?"

"Det är det jag vill få reda på."

"Jag var där igår... eller i NATT kanske passar bättre in. Han skällde på mig för att jag kom dit så sent och sen ville han inte prata. 'Stick' sa han."

"Waaaaaaaaaait.... det var väl sen festen han  var arg?"

"Bee. nej. Det är inte så... inte Jared..."

"Vill du veta eller inte?"

"Njaaa.."

"Shir?"

Tyvärr, kan inte blogga mer idag, har denna JÄKLA COMPUTERTIME installerad. Gääääh.

http://www.softwaretime.com/ *dundunDUUUUN*

Av Rosanna - 16 juli 2012 10:21

 

Jag bytte om för att sitta uppe och jobba en stund men ångrade mig när jag plötsligt inte orkade resa mig ur sängen. Jag låg kvar och somnade efter en halvtimme. Det var en dröm lös natt, och jag sov till långt in på dagen.

 

Jag måste erkänna att jag kände mig rätt uppigad, trots all kalabalik igår. Jag behövde lätta på trycket... och då menar jag inte gå på toa. Jag behöver prata med någon...

 

Jag tog upp telefonen och ringde upp Bebe. Bebe, min bästis. Henne kunde jag prata med om allt... och jag menar ALLT.

 

"Hallå?" Sa en bekant röst.

"Hej Bebe, det är jag, Shir."

"Whatzup Shiiir?"

"Jag... eh... har du tid att komma över en stund? Vi måste prata."

"Tyvärr, jag är på väg ut. Kan du ta det på telefon?" Jag stönade. Bebe är alltid på väg ut... eller ute.

"Eh..."

(Jag får fortsätta utan bilder, det är nåt fel på uppladdningarna.)

"Har du hört från Jared på sistånde?"

"Yeah, jag var just på väg dit. Han har inte hört av sig på länge och svarar inte när jag ringer."

Va? Jag trodde han var arg på mig....

"Men vad har du gjort honom?"

"Det är det jag vill få reda på."

"Jag var där igår... eller i NATT kanske passar bättre in. Han skällde på mig för att jag kom dit så sent och sen ville han inte prata. 'Stick' sa han."

"Waaaaaaaaaait.... det var väl sen festen han  var arg?"

"Bee. nej. Det är inte så... inte Jared..."

"Vill du veta eller inte?"

"Njaaa.."

"Shir?"

Tyvärr, kan inte blogga mer idag, har denna JÄKLA COMPUTERTIME installerad. Gääääh.

http://www.softwaretime.com/ *dundunDUUUUN*

Häjj :3


Hej Simmare!
Tack för att du kikar in! Här på bloggen kan du hitta allt du behöver veta om The Sims 3. Hittar du inte det du söker kan du lämna de i "Ställ Mig En Fråga" eller söka i Sökfältet.

Rosanna

Ställ Din Fråga Här!

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilket är det sämsta prylpaketet tycker DU?
 Utomhuslyx
 Stadsliv
 Sovrum Och Badrum
 Lyx Och Design
 Diesel
 Katy Perry Sötsaker
 Gasen I Botten

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Aren't you swedish? Press here to translate!

Black Heart

Skapa flashcards