Roses Sims 3 Blogg

Alla inlägg den 3 juli 2012

Av Rosanna - 3 juli 2012 11:51

Jag ska börja på en historia för att ni ska ha något att läsa om! Den heter "The Room" och är på svenska, även om jag ville ha den på engelska.

Ni vet Angil?

 

Ja, just den Angil! Jag gillar henne så mycket att hon får en egen historia! Här har ni inledningen! (Utan bilder, tho.)


Jag heter Angil James och bor i Sunset Valley. Jag bor med mina bröder Dane och Max, och Danes frusom just nu är med barn. Hon heter Leyah. Mina förädrar bor i huset brevid oss och kommer och hälsar på ofta.


Ända sen Dane och Leyah gifte sig har de betett sig som vuxna. Det är superirriterande, för de har bestämt regler för hur sent vi får vara ute, att vi ska städa våra rum en gång i veckan osv. Mamma och pappa var inte så noga med sånt, de var mer barnsliga och inte så seriösa. Jag avskyr Leyah, hon tror att hon äger stället. Visst behöver huset, som är enormt, någon som tar hand om det, men SÅ illa är det inte.


Det är snart min 18-årsdag och då ska jag flytta härifrån! Det ska bli skönt att få bo själv och slippa Bleyah (blöja+Leyah). Hah. Men en sak hindrar min vilja. Det kommer att låta fånigt, men det är våran klädkammare. Jag har rummet rätt nära den, och när klockan slår 23:00 hör jag sång därifrån. I början var jag vettskrämd och sov med öronmuffar. Sen gick de sönder och jag var tvungen att lyssna, och nu går jag in där när jag hör sången, men det enda som inte är som vanligt där är en liten pojke som vinkar och sakta tonar bort. Jag vill lösa mysteriet om The Room.


Hoppas ni gillar den!


Häjj :3


Hej Simmare!
Tack för att du kikar in! Här på bloggen kan du hitta allt du behöver veta om The Sims 3. Hittar du inte det du söker kan du lämna de i "Ställ Mig En Fråga" eller söka i Sökfältet.

Rosanna

Ställ Din Fråga Här!

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilket är det sämsta prylpaketet tycker DU?
 Utomhuslyx
 Stadsliv
 Sovrum Och Badrum
 Lyx Och Design
 Diesel
 Katy Perry Sötsaker
 Gasen I Botten

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Aren't you swedish? Press here to translate!

Black Heart

Ovido - Quiz & Flashcards