Roses Sims 3 Blogg

Alla inlägg den 7 juli 2012

Av Rosanna - 7 juli 2012 23:29

Jag vet att jag inte bloggar om vad ni frväntar er, men jag har gjort en lista och jag LOVAR att försöka!

Bloggidéer:

-          The Sims 3 Övernaturligt Hypotes

-          The Sims 3 Övernaturligt Recension

-          Finaste klänningar i Store

-          Bröllopstips

-          Namn på simmarna

-          Bästa expansionpaketet

-          Sämsta expansionpaketet

-          FRANKIES DAGBOK

-          Vad jag vill att EA ska lägga till i spelet

-          Vampyrer


Är det mer? Låtsaskompisar skrev jag om på förra bloggen, läs här: http://privatestoriesofsims3.bloggo.nu/Latsaskompisar/


Ses!

Av Rosanna - 7 juli 2012 13:04

THE ROOM IS REJECTED!

Med andra ord, det blir inget "The Room" eftersom jag tog bort alla bilder av misstag för det fanns nästan inget utrymme på datorn (DET ÄR NÅGOT FEL PÅ DEN. NUFF SAID.) Men jag jobbar på en ny!

Häjj :3


Hej Simmare!
Tack för att du kikar in! Här på bloggen kan du hitta allt du behöver veta om The Sims 3. Hittar du inte det du söker kan du lämna de i "Ställ Mig En Fråga" eller söka i Sökfältet.

Rosanna

Ställ Din Fråga Här!

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilket är det sämsta prylpaketet tycker DU?
 Utomhuslyx
 Stadsliv
 Sovrum Och Badrum
 Lyx Och Design
 Diesel
 Katy Perry Sötsaker
 Gasen I Botten

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Aren't you swedish? Press here to translate!

Black Heart

Ovido - Quiz & Flashcards