Roses Sims 3 Blogg

Direktlänk till inlägg 9 augusti 2012

Undanflykt Del 2

Av Rosanna - 9 augusti 2012 09:11

 

 

"Är det verkligen vad du tycker om mig?" Sade Lady. Jag började skaka.

"J-ja.... miss Lady..."

"Okej, vi ska se om vi kan hitta ett bättre rum åt dig." Hon log. Jag slutade skaka, Va? Jag nöp mig själv i armen för att försäkra mig om att det var på riktigt.

"Tack, Miss Lady."

 

"Men miss Lady, inte ska jag väl bo på vinden igen?"

"Du ska få ett annat rum!" Hon log igen. Kanske var inte Lady så hjärtlös som jag trott.

 

Lady gick in i ett rum och tände lampan.

"Kommer du?" Jag ruskade på mig. Bättree liv, här kommer jag.

 

Leendet försvinner från mitt ansikte.

   

"Du är allt dum du," säger Lady och jag hör att dörren går i lås. Ånej.

"Trodde du verkligen att din åsikt betydde något? Kanske betyder den jättemycket för Barbie, men här är det INGEN som bryr dig! Du har förstört mitt liv, och nu kanske jag hamnar i fängelse! Vi får se hur länge du klarar dig här..."

 

Att jag kunde vara så korkad. Aldrig skulle Lady bry sig om mig, och jag visste ju att alla rum på vinden är hemska. Men detta är sämre än det förra. Det är kallt, sängen är obekvämare och gnisslar, lampan surrar och jag får bara komma ut om jag är vrålhungrig. (Ville jättegärna lägga till "Fml" här xD)

 

Jag inser vilken klumeduns jag är som förvärrat allting. Jag har inget hopp alls. Jag kommer dö! Nej, det kommer jag inte men jag kommer vilja dö. Här uppe finns inga känslor. "Ingen hör dig här," hade Lady sagt när hon gick ut. Jag brast ut i gråt.   

 

Jag vet inte hur länge jag stod där, tårarna slutade aldrig rinna. "Håll mun, unge!" skriker Lady från sovrummet.

 

Jag inser att det inte tjänar något till att grina, då kommer Lady och förvärrar allt. Om det ens kan bli värre...

 

Jag blundar och försöker intala mig att det bara är en dröm. Det går inte. Men det är iskallt...........

   

Jag tänder lampan och det blir faktiskt en aning varmare. Sängen är obekväm men den ger mig sömn, så att jag får drömma.

 

Bara en dröm..... det är bara en dröm...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rosanna - 28 oktober 2012 12:22

Jaa ni, nu är det snart dags. Expansionen som vi alla väntat på. Nejmen seriöst, hur kan det bara vara tio dagar kvar? Själv har jag förbokat och ritat hus som man kan bygga. Här är lite småfakta: - Du kommer kunna ta bort att minnen poppar upp...

Av Rosanna - 7 oktober 2012 14:05


Här är första delen av Miss Hollywood!     Det gör ont att titta på den här bilden. Jag var så lycklig då, jag trodde jag hade hittat mannen i mitt liv... men ne...

Av Rosanna - 1 oktober 2012 17:40

Förlåt för att jag inte har skrivit något på superlänge, men jag har inte haft blogglust. Idétorka är det väl inte om det finns hur mycket som  helst att skriva om?   Förlåt också för att jag tar avslutar Undanflykt och Mitt Val, men familjerna o...

Av Rosanna - 1 oktober 2012 17:30

Årstider är ett av de största Ts3-Ep:en som kommer att komma, och i all överflödig fakta om väder osv hittar man annat som faktiskt bara gör att man längtar mer... 1: MAN KAN ÄNDRA GRAVIDA SIMMARS KLÄDSEL! Halleluuuuuujah! GOSH, jag  blev skii...

Av Rosanna - 17 september 2012 14:21

Jag tror faktiskt att jag inte har så måmga kvar, men jag uppskattar att ni få som fortfarande följer kollar in då och då :)   FÖRLÅT för att  jag inte uppdaterat sen... *kollar* 6:e September (?!?!?!) men jag har väl inte haft lust antar jag? Gr...

Häjj :3


Hej Simmare!
Tack för att du kikar in! Här på bloggen kan du hitta allt du behöver veta om The Sims 3. Hittar du inte det du söker kan du lämna de i "Ställ Mig En Fråga" eller söka i Sökfältet.

Rosanna

Ställ Din Fråga Här!

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilket är det sämsta prylpaketet tycker DU?
 Utomhuslyx
 Stadsliv
 Sovrum Och Badrum
 Lyx Och Design
 Diesel
 Katy Perry Sötsaker
 Gasen I Botten

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Aren't you swedish? Press here to translate!

Black Heart

Ovido - Quiz & Flashcards