Roses Sims 3 Blogg

Alla inlägg den 30 juni 2012

Av Rosanna - 30 juni 2012 12:35

Jag vet att jag bildbloggar mycket, men jag måste rensa Screenshot-mappen så jag ger er mina bästa (och konstigaste) bilder!

 

Min tonårsnörd och Bella Ungkarl, bara att jag ändrade hennes kläder en aning ^^

 

Min familjs trädgård, som jag är supernöjd med och som gör dem stenrika!

 

Mina simmars efter att ha gift sig (men de är fortfarande på bröllopet) uppe på toppen av Vigselgården.

 

Samma bröllop, annan bild.

 

Min sim Angil, som jag är jättenöjd med ^w^

   < "Och nu till de lite skummare bilderna!" (jag älskar den bilden xD)

Uh... Wtf?

   

"Tralalalala, jag står i lila eld för att lila är fint och jag brinner nästan, tralalalala..."

   

Derpy C:

 

Eh? (Angil igen)

 

Angils brorsas tjej, och Angils Bff.

 

"Asså, den där gubben är ju bara sååå läcker!" "Ja men ellerhur!"

 

"Omfg en tjuv! Polis! Hjäälp! Skynda er, jag måste pissa!"

"Vilken läckerbit, alltså. Screw you, tjuvlarmet!"


:D:D:D

Av Rosanna - 30 juni 2012 12:25

Jag VET att jag bloggar dåligt om nyheter osv, och tyvärr har jag ingen vettig ursäkt för det. Det enda jag visar är ju bara bilder!


Jag ska göra inlägg om (så fort jag kan!)

- Nya Världen "Lucky Palms"

- Nya Expansionpaketet "Övernaturligt"

- Nya Prylpaketet "Diesel Stuff Pack"


Och så lite annat tips och trix, jag lovar att jag ska försöka!



Jag älskar er,

Rose


Häjj :3


Hej Simmare!
Tack för att du kikar in! Här på bloggen kan du hitta allt du behöver veta om The Sims 3. Hittar du inte det du söker kan du lämna de i "Ställ Mig En Fråga" eller söka i Sökfältet.

Rosanna

Ställ Din Fråga Här!

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilket är det sämsta prylpaketet tycker DU?
 Utomhuslyx
 Stadsliv
 Sovrum Och Badrum
 Lyx Och Design
 Diesel
 Katy Perry Sötsaker
 Gasen I Botten

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Aren't you swedish? Press here to translate!

Black Heart

Ovido - Quiz & Flashcards